Yetiz Interactive ze statusem Google Partner Premier

Chociaż już od 1,5 roku cieszyliśmy się z przyznanego nam statusu Partnera Google, okazało się, że dostaliśmy kolejne wyróżnienie: status Google Partner Premier! (lub Premium, obie nazwy są poprawne, ponieważ Google nie może się zdecydować) Czym jednak jest ten tytuł i jakie płyną z niego korzyści dla naszych Klientów?

Status Google Partner Premier przyznawany jest niewielu agencjom, a kryteria, które trzeba spełnić, aby otrzymać to wyróżnienie, są wysokie. Jest to między innymi stały, wysoki poziom wydatków na kampanie AdWords, świadczący o dużej aktywności agencji, a także stały wzrost przychodów pochodzących z kampanii. Aby zdobyć status Google Partner Premium, pracownicy agencji muszą również udowodnić swoją wiedzę z zakresu AdWords poprzez zdobycie certyfikatów Google. Agencje, które otrzymują ten status, mają po prostu duże doświadczenie we współpracy z różnymi budżetami i klientami w wielu branżach.

Google Partner Premier

Status Google Partner Premium wiąże się także z dostępem do najnowszych rozwiązań w zakresie reklamy w Internecie. Oznacza to tym samym, że agencja zawsze dostaje zielone światło na  korzystanie z najnowszych funkcji beta. Jaki ma to wpływ na naszych Klientów? Daje im to chociażby przewagę nad konkurencją. Tego typu wyróżnienie to także swoista gwarancja minimalizacji ryzyka nieudanej kampanii.

Otrzymywanie nagród jest zawsze miłe i przyjemne. Niemniej jednak Status Google Partner Premier traktujemy jako swego rodzaju zobowiązanie. Dlatego też czujemy się jeszcze bardziej zmobilizowani do dalszych działań i ciężkiej pracy!

Czytaj także

Agencja Yetiz Interactive z dostępem do DoubleClic... Z końcem 2016 roku uzyskaliśmy dostęp do technologii DoubleClick by Google. Oznacza to większy zasięg reklam online dla naszych Klientów. Platformę Do...
Magia świąt Zbliżają się święta – dla wielu branż związanych z handlem czas żniw – najlepszy moment w roku, gdy konsumenci kupują więcej, szybciej i nie ma co ukr...
Czym jest CPC, CTR, itp.? Czyli mały słownik popul... Pracownicy agencji marketingowych przygotowując raporty z kampanii internetowych przeważnie używają specjalistycznych terminów i skrótów, które wydają...