O czym mówi współczynnik odrzuceń?

Praktycznie wszyscy internetowi przedsiębiorcy używają Google Analytics. I bardzo dobrze! Jednym z kilku podstawowych mierników w nim prezentowanych jest „współczynnik odrzuceń”. Często otrzymujemy więc pytania o to, czy dana wartość to dużo, czy mało; jaki powinien być współczynnik odrzuceń? Co właściwie oznacza, że na Twojej stronie współczynnik odrzuceń to 56,5%? 

Odpowiedzi znajdziecie w załączonym artykule, a ponadto podpowiadam jak na swojej stronie zmierzyć „rzeczywisty współczynnik odrzuceń”. Brzmi intrygująco… zapraszam do lektury:

Pobierz artykuł w pdf

Artykuł ukazał się pierwotnie w numerze luty 2015-marzec 2015, 1(20)/2015 magazynu Online Marketing Polska (o-m.pl). Chcesz pobrać jedno z poprzednich wydań Magazynu? Kliknij: bit.ly/OMP_egzemplarz_pokazowy.

Czytaj także

Czym jest CPC, CTR, itp.? Czyli mały słownik popul... Pracownicy agencji marketingowych przygotowując raporty z kampanii internetowych przeważnie używają specjalistycznych terminów i skrótów, które wydają...
Dbaj o jakość danych w Google Analytics Czy zauważyliście ostatnio na swoich kontach Google Analytics jakieś dziwne źródła ruchu? A może nagle wzrosła ilość wizyt bezpośrednich? Niestety nie...
Nowości ze świata Google – Analytics 360 i AdWords... Nie dalej niż 2 dni temu Google ogłosił duże zmiany. Mowa o AdWords, które z okazji 15 urodzin czeka solidna przebudowa. Z dość enigmatycznych zapowie...