Dbaj o jakość danych w Google Analytics

Czy zauważyliście ostatnio na swoich kontach Google Analytics jakieś dziwne źródła ruchu? A może nagle wzrosła ilość wizyt bezpośrednich? Niestety nie zawsze jest się z czego cieszyć. Mogą być to spamowe dane, które nic nie znaczą, a tylko mylą analizujących tabelki i wykresy w Analyticsie.

Więcej informacji o fałszywych danych w Google Analytics oraz o sposobach poradzenia sobie z nimi opisałem w artykule, który ukazał się w najnowszym numerze magazynu Online Marketing Polska [nr 4(23)/2015]:

Pobierz artykuł w plilku pdf

Fanpage magazynu Online Marketing – facebook.com/OnlineMarketingPolska

Czytaj także

O czym mówi współczynnik odrzuceń? Praktycznie wszyscy internetowi przedsiębiorcy używają Google Analytics. I bardzo dobrze! Jednym z kilku podstawowych mierników w nim prezentowanych j...
Czym jest CPC, CTR, itp.? Czyli mały słownik popul... Pracownicy agencji marketingowych przygotowując raporty z kampanii internetowych przeważnie używają specjalistycznych terminów i skrótów, które wydają...
Nowości ze świata Google – Analytics 360 i AdWords... Nie dalej niż 2 dni temu Google ogłosił duże zmiany. Mowa o AdWords, które z okazji 15 urodzin czeka solidna przebudowa. Z dość enigmatycznych zapowie...